.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دادگسترى بابلسر جزو آثار ملى نيست
ساختمان دادگسترى بابلسر اساساً جزو فهرست آثار ملى ثبت نشده، و اين ساختمان ريزش كرده بود و كار مسئولان دادگسترى بابلسر، فقط جمع آورى آوار بوده است.

ساختمان دادگسترى بابلسر اساساً جزو فهرست آثار ملى ثبت نشده، و اين ساختمان ريزش كرده بود و كار مسئولان دادگسترى بابلسر، فقط جمع آورى آوار بوده است.

فرشاد رئيس زاده، معاون قضايى رئيس كل دادگسترى استان مازندران در گفت وگو با ايسنا درباره اظهارات يكى از مسئولان سازمان ميراث فرهنگى و گردشگرى استان مازندران مبنى بر تخريب ساختمان تاريخى دادگسترى بابلسر از سوى دستگاه قضايى تأكيد كرد: اين مسأله تخريب نبوده بلكه آواربردارى است و متأسفانه اظهارات مسئولان سازمان ميراث فرهنگى خلاف واقع است.

وى با بيان اين كه اظهارات مسئولان سازمان ميراث فرهنگى يك اشتباه ادارى بوده است، ادامه داد: ساختمان مورد نظر متعلق به دادگسترى بوده است كه از سال ۱۳۸۰ به لحاظ اين كه اعلام شده در حال ريزش است به ناچار به وسيله دادگسترى بابلسر تخليه شد و از آن زمان تا به حال در طبقه دوم مكانى شبيه به يك پاساژ كه در شأن دادگسترى نبوده مشغول خدمت رسانى هستيم كه البته پس از مدتى قسمت هايى از ساختمان از جمله سقف و ديوارهاى آن نيز ريزش كرده است.

رئيس زاده گفت: پس از آن كه تا چند وقت گذشته ديوار ساختمان به طور كامل ريزش كرد، آوارها جمع آورى شد و مسأله تخريبى در ميان نبوده است اما متأسفانه مسئولان جديد سازمان ميراث فرهنگى بدون توجه به سوابق، عكسى را در يكى از روزنامه ها به چاپ رساند كه مربوط به سال ۷۸ يا ۷۹ است.

چندروز پيش، مسئولان سازمان ميراث فرهنگى ، صنايع دستى و گردشگرى با انتقاد از تخريب ساختمان قديمى دادگسترى بابلسر اعلام كردندكه اين ساختمان به شماره ۶۵۲۷ در فهرست آثار ملى كشور به ثبت رسيده است. آنان اظهارداشتند كه دادگسترى به مكاتبات آنها مبنى بر جلوگيرى از تخريب اثر و ساخت ساختمان جديد در مكانى غيراز محل يادشده توجهى نكرده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.306 seconds.